Juni, juli, augusti

Han tog av sig sin kavaj sparka av sig båda skorna å så spotta han ut snusen sa min sköna får jag lov. han var vacker han var ung rak i ryggen som en fura.......

Glad låt, soligt ute, soligt inne, hoppas verkligen att hela sommaren kan vara så fantastisk som den här dagen har varit.

Idag vaknade jag med ett enormt städ begär, jag gick ner i tvätt stugan och kollade om det var ledigt å till min förtjusning så var det ledigt. Hann tvätta 6 maskiner, skura toaletten och sitta på balkongen och njuta av solen innan klockan var halv tio, vilken underbar start på dagen.

T och M har sovit här i natt och de slumrade så sött fram till 10 och då åt vi frukost på balkongen och gjorde oss sen iordning för en heldags shopping.

T och M lyckades tillbringa 3 h på Ikea....... inte illa, kände mig som en av alla män som alltid får vänta på sina kvinnor när de shoppar :) så jag gick ut och satt mig och njöt av solen istället.

Nu blir det middag och sen softa lite. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback